情報開発と利活用20200316

    • ビジュアル設計を検査する方法(4)

      Presenting the Visual-Design Test Stimulus視覚的設計試験刺激の提示The “test stimulus” (that is, the visual representation of the design) you use can be easily adapted to work with several different types of research studies. When conducting in-person visual-design evaluations, you can simply show people a static image, either printed on paper or displayed on a screen. Printed pages should be a realistic size, and pages that are longer than 2 screens are typically better evaluated in a digital form, since printing them out would show users far more content at once than they would ever actually see on a screen. Use static images if you want to ensure that you get feedback about immediate first impressions of a specific visual design.あなたが使う「試験刺激」(すなわち、設計の可視表現)は調査研究のいくつかの異なったタイプと共に働くために容易に改変されることができます。人が直接ビジュアル設計評価を行なうとき、あなたは人々に同様、紙に印刷されたものか、あるいは表示画面上に表示された静止画像を単に示すことができます。 印刷されたページは現実的な大きさであるべきで、彼らをプリントアウトすることは彼らがいつか実際に表示画面で見るであろうよりユーザーにすぐにはるかにいっそうコンテンツを示すであろうときから、デジタルの形で2つのスクリーンより長いページは典型的にもっと良く評価されます。 もしあなたがあなたが特定のビジュアル設計の直接の第一印象についてフィードバックを手に入れることを保証することを望むなら、静止画像を使ってください。Aesthetic and brand impressions can also be assessed using remote, unmoderated methods, which allow testing with users who are difficult to meet in person, or with large groups of users (useful when you need a high degree of certainty in the findings). Any survey tool that can display images works for remote assessments.審美的、そしてブランドの印象は、同じくリモートで、管理されない方法を使って評価される可能性があります。それは、直接会うことが難しいユーザーと、あるいは(あなたが調査結果で高度の確実性を必要とするとき有用な)大きいユーザーグループとテストをすることを可能にするイメージを表示することができるどんな調査ツールでもリモート査定のために機能します。

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    • 今日の花

      この投稿をInstagramで見る Sunmi Tongan(@tongansunmi)がシェアした投稿 - 2020年Mar月15日pm1時53分PDT

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