ビットコインや暗号通貨で取引で損失を避ける方法(How to avoid losing money by Trading in Bitcoin and Cryptocurrency)

2023.09.21
XML

カテゴリ:暗号通貨
----Blo-katsu AD----
----Blo-katsu AD----


​​
How to avoid losing money by Trading in Bitcoin and Cryptocurrency

ビットコインや暗号通貨で取引で損失を避ける方法

For every crypto investors who gets rich, there are hundreds who are losing their capital. Most common trading mistakes can be avoided by following some simple rules.

豊になる全ての仮想通貨投資家には、彼らの資本を失っている人が何百人もいる。たいてい共通の取引ミスは、若干の単純な規則に従うことによって、避けられる。





Emiliano Politano
エミリアノ・ポリターノ

Nov 11, 2018
2018年11月11日

Some months ago, I met a very passionate guy about cryptocurrency. At that time, I was not much involved in crypto-investment. I am a trader but I trade only assets I know very well.
数カ月前に、私は暗号通貨について非常に情熱的である男に会いました。 その時、私は極めて仮想通貨投資に関係していませんでした。 私は、トレーダーですが、しかし私はただ私がとてもよく知っている資産だけを取引します。

The guy started trading a long time ago and he seemed to have a broad knowledge of the market. So, I asked him if it was one of the lucky guys who made a fortune trading Bitcoin at the end of 2017.
男はずっと前に取引を始め、そして彼は、市場の広範囲の理解を持っているように思われました。 それで、私は2017年の終わりにビットコインを取引してひと財産を作った幸運な男たちの1人であるかどうか尋ねました。

―――――――――――――――――続く―――――――――――――――――
下記URLから続きを読むことができます。また、図付きの元のレイアウトで読める原文ファイルも入手可能。今月1か月分のファイルは100円で取り寄せられますが、次の月からは600円に値上げします。

https://note.com/tongansunmi/n/nf569a5e31776​

===============================
インターネット・コンピュータランキング
===============================
ネットサービスランキング
==============================